Sok kisebb-nagyobb népcsoport, szemre igen eltérő öltözete tartozik ide, melyeknek közös tulajdonsága a régiesség, valamint az, hogy bár néhány vonásukban ugyan megváltoztak, nem haladtak végig a többi magyar viselet 19–20. századi átalakulásának útján.

Kitartó, alázatos, naiv, érzékeny és vicces. Így jellemzi magát Drencheva Nati, aki blogger, vlogger és a NANA’S divatmárka alapítója. A 24 éves lány Bulgáriában született, de 23 és fél éve Magyarországon él. 18 éves korában csöppent bele a divat világába, és azóta is sikerrel veszi az akadályokat. Mára már sokan megismerték a nevét, ruhái pedig számos helyen köszönnek vissza viselőik által. 

Bővebben

Rohonczi Anita 2009-ben indította el Festy in Style néven a blogját. A divat szerelmeseként mindig is szeretett kísérletezni a különböző stílusokkal, ezért igazi úttörőként Magyarországon az elsők között hozta létre a divatblogját. Az elmúlt évek során olyan népszerűségre tett szert, mely nemzetközi szinten is elismerésre méltó, hiszen ma már a legnagyobb cégek kérik fel az együttműködésre, emellett a legnagyobb divatesemények állandó meghívott vendége is.

Bővebben

  • 1
  • 2